اس ام اس عاشقانه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 8 خرداد 1394
بازدید : 916
نویسنده : یوسف

یکی از زیباترین لحظه ها

لحظه‌ای که میبینی‌ یکی‌ لبخند رو لبشه

و میدونی‌ که دلیل اون لبخند تویی . . .

جملات عاشقانه اس ام اس عاشقانه

ساعتی که رفتار تند عقربه هایش را کنار تو طاقت نداشتم

خواب مانده است . . .

جملات عاشقانه اس ام اس عاشقانه

تو را سفی می نویسم که ازدحام تمام رنگ هاست و عاشقانه می خوانم

عشقی که حاصل جمع تمام عاطفه هاست !

جملات عاشقانه اس ام اس عاشقانه

دنیا فهمید خیلی حقیر است وقتی گفتم :

یک موی تو را به او نمیدهم . . .

جملات عاشقانه اس ام اس عاشقانه

می گویند عشق خدا به همه یکسان است

ولی من می گویم مرا بیشتر از همه دوست دارد

وگرنه به همه یکی مثل تو میداد …

جملات عاشقانه اس ام اس عاشقانه

بدنم موج برمیدارد روی دریای خیالت

کوبانده می شوم به ساحل تنهایی و شن های داغ خواستن

تو را درخود فرو می کشند و کفم بریده می شود از شوق شیدایی !

جملات عاشقانه اس ام اس عاشقانه

عشق پیروزت کند بر خویشتن

عشق آتش می زند در ما و من

عشق را دریاب و خود را واگذار

تا بیابی جانِ نو ، خورشید وار

جملات عاشقانه اس ام اس عاشقانه

تو سرما بخوری

من هم می خورم !

برای دو نفر که همدیگر را دوست دارند

این یک اتفاقِ منطقی ست

نه به ویروس ها ربط دارد

نه هیچ چیزِ دیگر

جملات عاشقانه اس ام اس عاشقانه

ﺗﺎ ﺩﯾﺮﻭﺯ ﻫﺮﭼﻪ ﻣﯽ ﻧﻮﺷﺘﻢ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺑﻮﺩ !

ﺍﺯ ﺍﻣﺮﻭﺯ ، ﻫﺮﭼﻪ ﺑﻨﻮﯾﺴﻢ ﺻﺎﺩﻗﺎﻧﻪ ﺍست

ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ !

جملات عاشقانه اس ام اس عاشقانه

نفس مصنوعی یعنی :

تو نباشی و من به عکست خیره شوم . . .

جملات عاشقانه اس ام اس عاشقانه

اعتیاد هم دلیل زیبایی است برای مردن

وقتی که تزریق هوای تو باشد . . .

جملات عاشقانه اس ام اس عاشقانه

ساعت نشدم پشت به دیوار کنم

خود را به دقیقه ها گرفتار کنم

ساعت شده ام که دوستت دارم را

هر ثانیه در گوش تو تکرار کنم . . .

جملات عاشقانه اس ام اس عاشقانه

زندگی همینه :

انتظار یه آغوش بی منت

یه بوسه بی عادت

یه دوستت دارم بی علت

باور کن زندگی همین دوست داشتنهای ساده س . . .

جملات عاشقانه اس ام اس عاشقانه

با توام ای شور ، ای دلشوره شیرین

با توام ای شادی غمگین

با توام ای غم ، غم مبهم

ای نمی دانم …

هر چه هستی باش ، اما کاش …

نه ، جز اینم آرزوئی نیست :

هر چه هستی باش ! ” اما باش! ”

 

دیر کرده ای !

عقربه ها گیر کرده اند در گلوی من

انگار که رد نمیشود

نه زمان

نه آب خوش !

اس ام اس عاشقانه پیامک عاشقانه

اخــم هـای تــــــو

بــالا تـرین لذت دُنیـــاست

ای بَهانه ی تَمام لـوس شدن هـای مَــن !

“دوستت دارم”

اس ام اس عاشقانه پیامک عاشقانه

“لبخندم” بزرگ ترین دروغ دنیاست

وقتی که “تو نیستی”

اس ام اس عاشقانه پیامک عاشقانه

جدا که شدیم ، هر دو به یه احساس رسیدیم

تو ب “فراغت” ، من به “فراقت”

یک حرف که مهم نیست !

اس ام اس عاشقانه پیامک عاشقانه

آرزویم این است که بهاری بشود روز و شبت

که ببارد به تمام رخ تو بارش شادی و شعف

و من از دور ببینم که پر از لبخند است :

چشم و دنیا و دلت !

اس ام اس عاشقانه پیامک عاشقانه

حمل سلاح سرد عمل مجرمانه شناخته شده

به خاطر خودت هم که شده آن نگاه ها را غلاف کن !

اس ام اس عاشقانه پیامک عاشقانه





:: موضوعات مرتبط: اس ام اس عاشقانه , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








اس ام اس جدید عاشقانه sms

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اس ام اس جدید و آدرس www.smsjadid.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 126
بازدید کل : 338409
تعداد مطالب : 102
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com